Podmienky vrátenia, výmeny a reklamácie

Ak chcete začať proces vrátenia, kontaktujte nás na adrese galovic@konomi.sk. Upozorňujeme, že tovar treba vrátiť na nasledujúcu adresu: Židovská 5, 811 01 Bratislava

Ak vašu žiadosť o vrátenie schválime, pošleme vám prepravný štítok na vrátenie tovaru spolu s pokynmi, ako a kam balík poslať. Tovar zaslaný späť bez predchádzajúcej žiadosti o vrátenie nebude prijatý.

V prípade otázok týkajúcich sa vrátenia tovaru nás môžete kedykoľvek kontaktovať na adrese galovic@konomi.sk.


Poškodenie a problémy
Objednávku po prijatí skontrolujte a v prípade, že je tovar chybný, poškodený alebo ste dostali nesprávny tovar, okamžite nás kontaktujte, aby sme mohli problém posúdiť a napraviť.


Výmeny
Ak chcete zabezpečiť, aby ste čo najrýchlejšie dostali požadovanú položku, vráťte doručený tovar a po prijatí vrátenia vykonajte samostatný nákup nového tovaru.


14-dňová lehota na odstúpenie v Európskej únii
Bez ohľadu na vyššie uvedené skutočnosti, ak sa tovar doručuje do Európskej únie, máte právo zrušiť alebo vrátiť svoju objednávku do 14 dní, a to z akéhokoľvek dôvodu a bez uvedenia dôvodu. Stále však platí, že váš tovar musí byť v rovnakom stave, v akom ste ho dostali, takže musí byť nenarušený alebo nepoužívaný, v pôvodnom obale, bez narušenia prvkov zaručujúcich hygienckú nezávadnosť. Tiež budete potrebovať účtenku alebo doklad o kúpe.


Refundácie
Len čo váš vrátený tovar prijmeme a skontrolujeme, dáme vám vedieť a zároveň vás budeme informovať o tom, či sme schválili refundáciu. V prípade schválenia sa vám peniaze automaticky vrátia na váš pôvodný spôsob platby do 10 pracovných dní. Nezabudnite, že môže určitý čas trvať, kým vaša banka alebo vydavateľ kreditnej karty refundáciu spracuje a odošle.
Ak od schválenia vrátenia tovaru uplynulo viac ako 15 pracovných dní, kontaktujte nás na adrese galovic@konomi.sk.